Beste schaakvrienden,

Wij vieren de start van een nieuw schaakseizoen met de tweede editie van de Schaak-Off!

Op zaterdag 24 september 2022 kun je bij schaakvereniging Staunton mee doen aan dit leuke evenement.

WAT IS DE SCHAAK-OFF?

De Schaak-Off is een landelijk schaakevenement voor alle schaakliefhebbers, bestaande uit lokale voorrondes op de club, waarvan onze club er een is. Iedereen kan een potje komen schaken. De Schaak-Off is voor clubleden maar zeker ook voor alle andere schaakliefhebbers. Van jong tot oud, beginner tot gevorderd, gratis en voor iedereen! De indeling geschiedt op basis van ervaring en niveau. Zo zorgen wij ervoor dat iedereen op zijn/haar niveau kan meedoen.

Ken je ook schaakliefhebbers uit de omgeving die misschien wel mee zouden willen doen, wijs ze dan op deze mogelijkheid. Jullie zijn onze beste ambassadeurs!

HOE WERKT HET?

Iedereen speelt 3 ronden van ca. 50 minuten (20 minuten plus 5 seconden increment). Van elke poule plaatsen de winnaars zich voor de regionale ronde.

Speellocatie: Papenstraat 47, 4875 CJ, Etten-Leur, D’n Drempel (Noord-Brabant)
Speeldatum: 24-09-22
Starttijd: 14.00 uur

INSCHRIJVEN

Inschrijven kan via een mail naar; stauntonettenleur@gmail.com. Deelname is volledig gratis. Na je inschrijving ontvang je een ontvangstbevestiging per mail en wordt jouw deelname geregistreerd. Wij hopen van harte jou te mogen verwelkomen op de club, tijdens het Schaak-Off evenement!

DE SCHAAK-OFF