Beste schaakliefhebbers,

Op zondag 3 maart 2024 wordt door “S.V. Staunton” het jeugdschaaktoernooi georganiseerd. Het toernooi maakt deel uit van het Brabant Criterium.

Ook de jeugd van uw vereniging is van harte uitgenodigd om aan dit festijn deel te nemen.

Speellocatie        : Den Drempel,  Papenstraat 47, 4875 CJ te Etten-Leur.

Aanvang              : Alle groepen 10:00 uur;

aanmelden van 9:15 uur tot uiterlijk 9:45 uur.

Prijsuitreiking     : Rond 16:00 uur.

Speelwijze:          De groepen D en E zwitsers 9 ronden 15 min. p.p.p.p.

De groepen A/B en C zwitsers 7 ronden 20 min. p.p.p.p.

Afhankelijk van het aantal deelnemers per groep kan zowel de speelwijze als de groepsindeling nog veranderen.

Inschrijfgeld        : € 6,00 p.p. te voldoen aan de zaal.

Prijzen                 : In de groepen C t/m E zijn er 3 bekers per groep. In de A/B groep zijn er 3 geldprijzen.

De indeling van de groepen is als volgt:

A/B: geboren in 2004 of later
C: geboren in 2010 of later
D: geboren in 2012 of later
E: geboren in 2014 of later

Aanmelden kan t/m 2 maart via de mail: Stauntonettenleur@gmail.com. Onder vermelding van je naam, geboortedatum en indien van toepassing de schaakvereniging of via ons inschrijfformulier op de website. Houdt u er rekening mee dat er een maximaal aantal deelnemers is en dat de eerste inschrijvingen voor gaan!

Let op:

– Op onze schaaklocatie is er geen mogelijkheid om eten te kopen. Dit dient u zelf mee te nemen. Er is wel de gelegenheid om drinken en dus ook koffie te kopen.

– Er is beperkte plaatst voor niet spelende personen dus kom met zo min mogelijk toeschouwers.