Beste schaakliefhebbers,

Ieder jaar met koningsdag organiseert schaakvereniging Staunton uit Etten-Leur een snelschaaktoernooi voor zijn leden en alle geïnteresseerden. Door de coronamaatregelen kunnen we helaas niet fysiek met elkaar afspreken. Daarom spelen we ons toernooi nu online. De opzet blijft het zelfde. 10 min. per persoon per partij en we spelen 7 rondes.
Het toernooi wordt gespeeld op het platform genaamd Tornelo. Heb je nog geen account dan is deze eenvoudig en gratis aan te maken. Heb je hulp nodig bij het aanmaken van je account kijk dan hier: beschrijving van de eerste registratie. Het is erg belangrijk dat je via jouw e-mail adres je account verifieerd, anders kun je niet spelen.
Het toernooi staat gepland op 26 april 2021 om 20:00 tot ongeveer 22:30.
Om deel te kunnen nemen moet je deze link volgen: koningsdagtoernooi 2021 SV Staunton.
Inschrijven voor het toernooi kan vanaf nu. Na het aanmaken van je account volg je de toernooilink en voltooi je de stappen van het aanmeldproces.

Tijdens het toernooi kun je ook deelnemen in de videoroom om gezellig met elkaar te kletsen.

Koningsdagsnelschaaktoernooi 2021