Op zondag 12 maart 2017 wordt door “S.V. Staunton” het jeugdschaaktoernooi georganiseerd. Het toernooi maakt deel uit van het Brabant Criterium.

Ook de jeugd van uw vereniging is van harte uitgenodigd om aan dit festijn deel te nemen.

Speellocatie : Het Turfschip, Schipperstraat 2, 4871 KK te Etten-Leur

Aanvang : Alle groepen 10:00 uur;

aanmelden van 9:15 uur tot uiterlijk 9:45 uur.

Prijsuitreiking : Rond 16:00 uur.

Speelwijze: De groepen D en E zwitsers 9 ronden 15 min. p.p.p.p.

De groepen A/B en C zwitsers 7 ronden 20 min. p.p.p.p.

Afhankelijk van het aantal deelnemers per groep kan zowel de speelwijze als de groepsindeling nog veranderen.

Inschrijfgeld : € 5,00 p.p. te voldoen aan de zaal.

Prijzen : In de groepen C t/m E zijn er 3 bekers per groep. In de A/B groep zijn er 3 geldprijzen.

De indeling van de groepen is als volgt:

• categorie A/B geboren in 1997 t/m 2002

• categorie C geboren in 2003 of 2004

• categorie D geboren in 2005 of 2006

• categorie E geboren in 2007 of later

Iedere vereniging kan zoveel kinderen als gewenst inschrijven. Ook kinderen die nog geen lid zijn van een schaakclub mogen meedoen.

Aanmelden kan t/m 11 maart via de mail: Stauntonettenleur@gmail.com. onder vermelding van je naam, geboorte datum en indien van toerpassing de

schaakvereniging. Houdt u er rekening mee dat er een maximaal aantal deelnemers is en dat de eerste inschrijvingen voor gaan!

Tamara van Boxel

Staunton JEUGD SCHAAKTOERNOOI 2017