Datum/Tijd
Date(s) - 05/03/2023

D'n Drempel

Beste schaakliefhebbers,

Op zondag 5 maart 2023 wordt door “S.V. Staunton” het jeugdschaaktoernooi georganiseerd. Het toernooi maakt deel uit van het Brabant Criterium.

Ook de jeugd van uw vereniging is van harte uitgenodigd om aan dit festijn deel te nemen.

Speellocatie : Den Drempel, Papenstraat 47, 4875 CJ te Etten-Leur.

Aanvang : Alle groepen 10:00 uur;

aanmelden van 9:15 uur tot uiterlijk 9:45 uur.

Prijsuitreiking : Rond 16:00 uur.

Speelwijze: De groepen D en E zwitsers 9 ronden 15 min. p.p.p.p.

De groepen A/B en C zwitsers 7 ronden 20 min. p.p.p.p.

Afhankelijk van het aantal deelnemers per groep kan zowel de speelwijze als de groepsindeling nog veranderen.

Inschrijfgeld : € 5,00 p.p. te voldoen aan de zaal.

Prijzen : In de groepen C t/m E zijn er 3 bekers per groep. In de A/B groep zijn er 3 geldprijzen.

De indeling van de groepen is als volgt:

A/B: geboren in 2003 of later
C: geboren in 2009 of later
D: geboren in 2011 of later
E: geboren in 2013 of later

Aanmelden kan t/m 3 maart via de mail: Stauntonettenleur@gmail.com. onder vermelding van je naam, geboorte datum en indien van toerpassing de schaakvereniging of via ons inschrijfformulier op de website. Houdt u er rekening mee dat er een maximaal aantal deelnemers is en dat de eerste inschrijvingen voor gaan!

Staunton Jeugdtoernooi