Via onderstaand formulier kun je jezelf aanmelden als lid van schaakvereniging Staunton.

Onze jeugdafdeling bestaat uit kinderen in de leeftijd van 6 t/m 16 jaar. Het schaakseizoen loopt van begin september tot en met juni. Tijdens schoolvakanties schaakt de jeugd niet en zijn er ook geen schaaklessen. De jeugd krijgt schaakles en spelen partijen op vrijdag avond van 18:30 tot 19:30.
Het seizoen voor de senioren loopt vanaf september tot en met juni. We spelen een interne competitie die ingedeeld word via het keizer systeem. Op de agenda kun je precies zien welke avonden we competitie of OK spelen. De senioren spelen hun partij op vrijdagavond van 20:00 tot +/- 24:00.

Contributie:

De jeugdleden tot 16 jaar betalen € 75,– per seizoen.
De senioren (vanaf 16 jaar) betalen € 90,– per seizoen.

Banknr: NL35RABO0174803125 t.n.v. Staunton Etten-Leur

Lid worden S.V. Staunton

Naam:
    Geboorte Datum:
    Telefoonnummer:

Adres:
    Straatnaam+huisnummer:
    Postcode:
    Woonplaats:

Kies het type lid dat u wenst te worden:

Stemt u in met gebruik van beeldmateriaal ten behoeve van de website en social media van S.V. Staunton:
    janee

Door het invullen van dit aanmeldformulier geeft u toestemming om uw gegevens te gebruiken en door te geven zoals beschreven in het privacy statement van schaakvereniging Staunton.