Ook deze zomer houden we weer onze zomerschaakcompetitie. Deze is toegankelijk voor zowel leden als niet leden.

Wanneer: Iedere vrijdag avond vanaf 1-07-2021 tot en met 21-08-2021
Waar: D´n Drempel, Papenstraat 47 te Etten-Leur
Tijd: begin om 8 uur (inloop vanaf half 8); einde voorzien rond 11 uur.
Kosten leden: nihil
Kosten niet leden:  €1,- per avond
Opzet:
Iedere avond speelt iedereen 3 partijen met een half uur per persoon per partij. Partijen worden bepaald door vrije loting (ongeacht sterkte). Het is niet mogelijk om binnen 5 rondes weer tegen de zelfde speler uit te komen.  De beste 15 resultaten van de 24 partijen tellen mee. De score wordt bepaald via de zelfde puntentabel als het OK. Op deze manier hopen we het zo interessant mogelijk te maken voor iedereen om een paar avonden in de zomer te komen schaken.

Het is leuk als je kunt laten weten dat je mee wilt spelen zodat we een inschatting hebben van het aantal deelnemers, maar je kan ook gewoon binnenlopen op de avond zelf.

Iedereen die voor 19:55 uur binnen is wordt ingedeeld voor die avond.

Zomerschaakcompetitie 2021