Beste schaakliefhebbers,

Op zondag 4 maart 2018 wordt door “S.V. Staunton” het jeugdschaaktoernooi georganiseerd. Het toernooi maakt deel uit van het Brabant Grand-Prix.

Ook de jeugd van uw vereniging is van harte uitgenodigd om aan dit festijn deel te nemen.

Speellocatie        : Ontmoetingscentrum de Linde, Wipakker 16, 4872 XH Etten-Leur

Aanvang              : Alle groepen 10:00 uur;

aanmelden van 9:15 uur tot uiterlijk 9:45 uur.

Prijsuitreiking     : Rond 16:00 uur.

Speelwijze:          De groepen D en E zwitsers 9 ronden 15 min. p.p.p.p.

De groepen A/B en C zwitsers 7 ronden 20 min. p.p.p.p.

Afhankelijk van het aantal deelnemers per groep kan zowel de speelwijze als de groepsindeling nog veranderen.

Inschrijfgeld        : € 5,00 p.p. te voldoen aan de zaal.

Prijzen                 : In de groepen C t/m E zijn er 3 bekers per groep. In de A/B groep zijn er 3 geldprijzen.

De indeling van de groepen is als volgt:

• categorie A/B geboren in 1998 of later
  • categorie C geboren in 2004 of later
  • categorie D geboren in 2006 of later
  • categorie E geboren in 2008 of later

Iedere vereniging kan zoveel kinderen als gewenst inschrijven. Ook kinderen die nog geen lid zijn van een schaakclub mogen meedoen. Aanmelden kan t/m 2 maart via onderstaand aanmeldformulier. Houdt u er rekening mee dat er een maximaal aantal deelnemers is en dat de eerste inschrijvingen voor gaan!

“De Linde” kent een parkeergelegenheid achter het gebouw. Voor uw navigatiesysteem is het aan te bevelen het adres Wipakker 16 (4872 XH) te gebruiken. Vanaf de parkeergelegenheid kunt u het gebouw eenvoudig bereiken.

Op deze locatie is het helaas niet toegestaan om zelf meegebrachte consumpties (eten/drinken) te nuttigen. Voor schappelijke prijzen is er drinken en ook eten te koop.

Staunton JEUGDSCHAAKTOERNOOI